Python (Εργασία - ΗΕ 2023)
Student
Σκοπός του μαθήματος είναι:
Εξοικείωση με της Βασικές εντολές Turtle.
Εξοικείωση με το Γραφικό Περιβάλλον των Εφαρμογών. (Γραφικά)
Εξοικείωση με τη βασική αρχή γραφικών και 2D γραφικών.
Εξοικείωση με την δημιουργία σχημάτων και γραμμών μέσα από εντολές.
Εξοικείωση με την δημιουργία εικόνων.
Εξοικείωση με τις συναρτήσεις και τους βρόγχους.
Εξοικείωση με την δημιουργία μίνι – παιχνιδιών.
Εξοικείωση με την δημιουργία κινουμένων γραφικών.
Εξοικείωση με την αλληλεπίδραση μεταξύ χρήστη και γραφικών.
Μετά το τέλος των εκπαιδευτικών σεναρίων, οι μαθητές θα πρέπει να είναι σε θέση να
κατανοούν τον τρόπο δημιουργίας ενός τέτοιου γραφικού χώρου, να δημιουργούν δικά τους
προγράμματα – παιχνίδια, όπως και να είναι άπταιστα εξοικειωμένοι με την δημιουργία
κινουμένων και μη εικόνων.
Σκοπός του μαθήματος είναι:
Εξοικείωση με της Βασικές εντολές Turtle.
Εξοικείωση με το Γραφικό Περιβάλλον των Εφαρμογών. (Γραφικά)
Εξοικείωση με τη βασική αρχή γραφικών και 2D γραφικών.
Εξοικείωση με την δημιουργία σχημάτων και γραμμών μέσα από εντολές.
Εξοικείωση με την δημιουργία εικόνων.
Εξοικείωση με τις συναρτήσεις και τους βρόγχους.
Εξοικείωση με την δημιουργία μίνι – παιχνιδιών.
Εξοικείωση με την δημιουργία κινουμένων γραφικών.
Εξοικείωση με την αλληλεπίδραση μεταξύ χρήστη και γραφικών.
Μετά το τέλος των εκπαιδευτικών σεναρίων, οι μαθητές θα πρέπει να είναι σε θέση να
κατανοούν τον τρόπο δημιουργίας ενός τέτοιου γραφικού χώρου, να δημιουργούν δικά τους
προγράμματα – παιχνίδια, όπως και να είναι άπταιστα εξοικειωμένοι με την δημιουργία
κινουμένων και μη εικόνων.
Σκοπός του μαθήματος είναι:
Εξοικείωση με της Βασικές εντολές Turtle.
Εξοικείωση με το Γραφικό Περιβάλλον των Εφαρμογών. (Γραφικά)
Εξοικείωση με τη βασική αρχή γραφικών και 2D γραφικών.
Εξοικείωση με την δημιουργία σχημάτων και γραμμών μέσα από εντολές.
Εξοικείωση με την δημιουργία εικόνων.
Εξοικείωση με τις συναρτήσεις και τους βρόγχους.
Εξοικείωση με την δημιουργία μίνι – παιχνιδιών.
Εξοικείωση με την δημιουργία κινουμένων γραφικών.
Εξοικείωση με την αλληλεπίδραση μεταξύ χρήστη και γραφικών.
Μετά το τέλος των εκπαιδευτικών σεναρίων, οι μαθητές θα πρέπει να είναι σε θέση να
κατανοούν τον τρόπο δημιουργίας ενός τέτοιου γραφικού χώρου, να δημιουργούν δικά τους
προγράμματα – παιχνίδια, όπως και να είναι άπταιστα εξοικειωμένοι με την δημιουργία
κινουμένων και μη εικόνων.
Περίγραμμα
Περιεχόμενο μαθήματος
Εισαγωγή και εξοικείωση με το γραφικό περιβάλλον εφαρμογών με χρήση Turtle, με
την βοήθεια σχημάτων και παιχνιδιών, στο προγραμματιστικό περιβάλλον Python.
Εισαγωγή και εξοικείωση με το γραφικό περιβάλλον εφαρμογών με χρήση Turtle, με
την βοήθεια σχημάτων και παιχνιδιών, στο προγραμματιστικό περιβάλλον Python.