Τι είναι ο αντικειμενοστρεφής προγραμματισμός;

 

 

Γιατι Java;

 

Περιεχόμενο μαθήματος
Εισαγωγή στον αντικειμενοστρεφή τρόπο σκέψης. Αντικείµενα και Κλάσεις. Εισαγωγή στη γλώσσα προγραμµατισµού Java: Χαρακτηριστικά της γλώσσας, μεταβλητές, τύποι δεδοµένων και παραστάσεις. ∆οµές ελέγχου. Χρήση των βιβλιοθηκών της Java. ∆ηµιουργία κλάσεων και κατασκευή αντικειµένων. Συσχετίσεις µεταξύ κλάσεων. Η έννοια της αναφοράς. Κληρονοµικότητα και Πολυµορφισµός. Γραφική ∆ιασύνδεση Χρήση (GUI) και χειρισµός συµβάντων. Χειρισμός αρχείων και εξαιρέσεις. Αντικειµενοστρεφής Ανάλυση και Σχεδίαση µε UML.